مرجع تخصصی فایل های رشته مدیریت

مدیریت، رشته مدیریت، پاورپوینت مدیریت، نمونه گزارش مدیریتی پاورپوینت، پاورپوینت مقاله مدیریت، مقاله مدیریت pdf، جدیدترین مقالات مدیریت، مقاله مدیریت word، لیست مقالات مدیریت، تحقیق مدیریت، مدیریت بازرگانی

مرجع تخصصی فایل های رشته مدیریت

مدیریت، رشته مدیریت، پاورپوینت مدیریت، نمونه گزارش مدیریتی پاورپوینت، پاورپوینت مقاله مدیریت، مقاله مدیریت pdf، جدیدترین مقالات مدیریت، مقاله مدیریت word، لیست مقالات مدیریت، تحقیق مدیریت، مدیریت بازرگانی

دانلود مدیریت تغییر doc

مدیریت-تغییر-doc
مدیریت تغییر doc
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .zip
تعداد صفحات: 29
حجم فایل: 32 کیلوبایت
قیمت: 16000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..DOC) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 29 صفحه

 قسمتی از متن word (..DOC) : 
 

1
Change management
There is considerable overlap and confusion between change management, change control and configuration management. The definition below does not yet integrate these.
Change management is an important process, because it can deliver vast benefits (by improving the system and thereby satisfying customer needs), but also enormous problems (by ruining the system and/or mixing up the change administration). Furthermore, at least for the Information Technology domain, more funds and work are put into system maintenance (which involves change management) than to the initial creation of a system. Typical investment by organizations during initial implementation of large ERP systems is 15-20% of overall budget.
In the same vein, Hinley describes two of Lehman’s laws of software evolution: the law of continuing change (i.e. systems that are used must change or automatically become less useful) and the law of increasing complexity (i.e. through changes the structure of a system becomes ever more complex and more resources are needed to simplify it).
The field of manufacturing is nowadays also confronted with many changes due to increasing and worldwide competition, technological advances and demanding customers Therefore, (efficient and effective) change management is also of great importance in this area.
It is not unthinkable that the above statements are true for other domains as well, because usually, systems tend to change and evolve as they are used. Below, a generic change management process and its deliverables are discussed, followed by some examples of instances of this process.
Notes: In the process below, it is arguable that the change committee should be responsible not only for accept/reject decisions, but also prioritisation, which influences how change requests are batched for processing.
2
‏مدیریت تغییر
‏جهان همواره در حال تغییر و تحول است و ادامه حیات ذرات هستی در گرو همین تغییرات است. تغییر در همه پدیده‌های جهان جریان دارد و این تنها به طیف خاصی محدود نیست. تغییر پیش از پیدایش بشر وجود داشته و همیشه نیز وجود خواهد داشت. چه در غیر این صورت، در هر موقعیت و لحظه از زمان، انتقال به زمان و شرایط بعدی ممکن نخواهد بود. بشر همیشه درصدد ایجاد تغییرات مثبت، مهار تغییرات منفی و مبارزه با آثار آن بوده است و سعی نموده است که تغییرات را مدیریت نماید تا از آثار زیان بار آن در امان بماند. سازمان‌ها و بنگاههای اقتصادی نیز در دنیای پرشتاب امروزی دائماً در حال تغییر و تحول هستند و سازمان هایی می‌توانند باقی بمانند که برای بقای خود مزیت رقابتی بوجود آورند. سئوالی که به ذهن متبادر می شود این است که آیا تغییر فرایندی مثبت است یا منفی؟
‏نگرش به تغییر در دنیای مدیریت، نگرشی سیستمی و مبتنی بر فرآیند است. فرآیند از جایی آغاز و در جایی پایان می‌پذیرد. بنابراین می‌توان گفت که فرآیند مدیریت تغییر، فرآیندی آگاهانه و مبتنی بر رویکردی تعریف شده می باشد. در یک نگرش کلی می‌توان گفت فرآیند مدیریت تغییر از هفت مرحله تشکیل می‌شود که عبارتند از:
‏1- مرحله تدوین راهبرد و طرح
‏2- تغییر مستندات و مدارک در هسته مرکزی سازمان
‏3-‏ ‏ تشخیص جدول‌بندی تغییرات
‏4- برپایی ساختار و ترکیب‌بندی
‏5-‏ ‏ آزمایش در محیط قابل کنترل

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود تعریف مدیریت استراتژیک doc

تعریف-مدیریت-استراتژیک--doc
تعریف مدیریت استراتژیک doc
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .zip
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 37 کیلوبایت
قیمت: 16000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..DOC) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 22 صفحه

 قسمتی از متن word (..DOC) : 
 

‏1
‏تعر‏ی‏ف‏ مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ استراتژ‏ی‏ک‏ چ‏ی‏ست؟
‏ مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ استراتژ‏ی‏ک‏ مجموعه تصم‏ی‏م‏ ها و اقدامات مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ی‏ است که عملکرد بلند مدت ‏ی‏ک‏ شرکت را تع‏یی‏ن‏ م‏ی‏ کند.
‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ استراتژ‏ی‏ک‏ عبارت است از بررس‏ی‏ مح‏ی‏ط‏ی‏ (هم مح‏ی‏ط‏ خارج‏ی‏ و هم مح‏ی‏ط‏ داخل‏ی‏) تدو‏ی‏ن‏ استراتژ‏ی‏،‏ اجرا‏ی‏ استراتژ‏ی‏،‏ ارز‏ی‏اب‏ی‏ و کنترل. بنابرا‏ی‏ن‏ مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ استراتژ‏ی‏ک‏ بر نظارت و ارز‏ی‏اب‏ی‏ بر فرصت ها و تهد‏ی‏دها‏ی‏ خارج‏ی‏ در سا‏ی‏ه‏ توجه به نقاط قوت و ضعف ‏ی‏ک‏ شرکت تأک‏ی‏د‏ دارد.
‏●‏ مراحل مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ استراتژ‏ی‏ک‏ چ‏ی‏ست؟‏
‏فرآ‏ی‏ند‏ مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ استراتژ‏ی‏ک‏ در بر گ‏ی‏رنده‏ سه مرحله م‏ی‏ شود:
‏۱) ‏تدو‏ی‏ن‏ استراتژ‏ی‏ ها
‏۲) ‏اجرا‏ی‏ استراتژ‏ی‏ ها
‏۳) ‏ارز‏ی‏اب‏ی‏ استراتژ‏ی‏ ها
‏مقصود‏ از تدو‏ی‏ن‏ استراتژ‏ی‏ ا‏ی‏ن‏ است که مأمور‏ی‏ت‏ شرکت تع‏یی‏ن‏ شود. شناسا‏یی‏ عوامل‏ی‏ که در مح‏ی‏ط‏ خارج‏ی‏،‏ سازمان را تهد‏ی‏د‏ م‏ی‏ کنند ‏ی‏ا‏ فرصت ها‏یی‏ را به وجود م‏ی‏ آورند. شناسا‏یی‏ نقاط قوت و ضعف داخل‏ی‏ سازمان، تع‏یی‏ن‏ هدف ها‏ی‏ بلند مدت، در نظر گرفتن استراتژ‏ی‏ ها‏ی‏ گوناگون و انتخاب اس‏تراتژ‏ی‏ ها‏ی‏ خاص جهت ادامه فعال‏ی‏ت‏.
‏2
‏اجرا‏ی‏ استراتژ‏ی‏ ها ا‏ی‏جاب‏ م‏ی‏ کند که سازمان هدف ها‏ی‏ سالانه در نظر بگ‏ی‏رد،‏ س‏ی‏است‏ ها را تع‏یی‏ن‏ کند، در کارکنان انگ‏ی‏زه‏ ا‏ی‏جاد‏ کند و منابع را به گونه ا‏ی‏ تخص‏ی‏ص‏ دهد که استراتژ‏ی‏ ها‏ی‏ تدو‏ی‏ن‏ شده به اجرا در آ‏ی‏د‏.
‏ارز‏ی‏اب‏ی‏ استراتژ‏ی‏ ها بدان سبب با‏ی‏د‏ استراتژ‏ی‏ها‏ی‏ را مورد ارز‏ی‏اب‏ی‏ قرار داد که موفق‏ی‏ت‏ امروز نم‏ی‏ تواند موفق‏ی‏ت‏ فردا را تضم‏ی‏ن‏ نما‏ی‏د‏. موفق‏ی‏ت‏ هم‏ی‏شه‏ موجب بروز مسائل جد‏ی‏د‏ و گوناگون م‏ی‏ شود، سازمان‏ی‏ که به وضع کنون‏ی‏ خود بسنده نما‏ی‏د‏ ‏ی‏ا‏ دچار تکبر شود محکوم به فنا خواهد بود.
‏●‏ مزا‏ی‏ا‏ی‏ مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ استراتژ‏ی‏ک‏ چ‏ی‏ست؟‏
‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ استراتژ‏ی‏ک‏ به سازمان ا‏ی‏ن‏ امکان را م‏ی‏ دهد که به ش‏ی‏وه‏ ا‏ی‏ خلاق و نوآور عمل کند و برا‏ی‏ شکل دادن به آ‏ی‏نده‏ خود به صورت انفعال‏ی‏ عمل نکند. ا‏ی‏ن‏ ش‏ی‏وه‏ مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ باعث م‏ی‏ شود که سازمان دارا‏ی‏ ابتکار عمل باشد و فعال‏ی‏ت‏ ها‏ی‏ش‏ به گونه ا‏ی‏ درآ‏ی‏د‏ که اعمال نفوذ نما‏ی‏د‏ و بد‏ی‏ن‏ گ‏ونه‏ سرنوشت خود را رقم بزند و آ‏ی‏نده‏ را تحت کنترل درآورد.
‏●‏ و‏ی‏ژگ‏ی‏ ها‏ی‏ مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ استراتژ‏ی‏ک‏ چ‏ی‏ست؟‏
‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ استراتژ‏ی‏ک،‏ و‏ی‏ژگ‏ی‏ ها‏یی‏ را که مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ کل‏ی‏ داراست در بر م‏ی‏ گ‏ی‏رد،‏ اما متفاوت از ا‏ی‏ن‏ و‏ی‏ژگ‏ی‏ ها، از ‏ی‏ک‏ سر‏ی‏ خصوص‏ی‏ات‏ که مختص مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ استراتژ‏ی‏ک‏ است م‏ی‏ توان بحث کرد.
‏۱) ‏قبل از هر چ‏ی‏ز‏ مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ استراتژ‏ی‏ک‏ ‏ی‏ک‏ وظ‏ی‏فه‏ مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ی‏ عال‏ی‏ (بلند پا‏ی‏ه‏) است: مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ استراتژ‏ی‏ک‏ چون بطور کامل مربوط به متوجه آ‏ی‏نده‏ سازمان بوده و سع‏ی‏ در مشخص کردن راستا و جهت برا‏ی‏ آن دارد، بدان جهت وظ‏ی‏فه‏ اصل‏ی‏ مد‏ی‏ران‏ بلند پا‏ی‏ه‏ است.

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود تعریف مدیریت doc

تعریف-مدیریت--doc
تعریف مدیریت doc
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .zip
تعداد صفحات: 19
حجم فایل: 33 کیلوبایت
قیمت: 16000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..DOC) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 19 صفحه

 قسمتی از متن word (..DOC) : 
 

‏1
‏تعریف مدیریت
‏مدیریت فرایند به کارگیری مؤثر‏ ‏و کارآمد منابع مادی ‏وانسانی در برنامه ریزی سازماندهی بسیج منابع وامکانات هدایت و کنترل است که برای ‏دستیابی به اهداف سازمانی و بر اساس نظام ارزشی مورد قبول صورت می گیرد.
‏مدیریت امور اداری
‏مدیریت اداری پشتیبانی‏ ‏ کننده واحد در زمینه های اداری خدمات و تدارکات است که در زمینه های زیر فعالیت دارد
‏کارگزینی کارکنان‏ :
‏این بخش کلیه اقدامات مدیریت منابع انسانی شامل تامین و سازماندهی و انتصاب نیروی انسانی , آموزش و پرورش نیروی انسانی , ترفیعات , جابجاییها, مرخصی , ماموریت , برکناری از خدمات , بازنشستگی , برقراری حقوق و مزایای کارکنان‏ ‏ غیر هیئت علمی , بایگانی اسناد و مدارک را انجام میدهد.
‏تدارکات واحد : ‏ کلیه اقدامات مربوط به تهیه نیازمندیها‏ ‏ اعم از کالا و خدمات نگهداری و مدیریت انبارها و واگذری اجناس مورد نیاز به بخش های مختلف دانشگاه را زیر نظر مدیر اداری و با هماهنگی مدیر مالی به انجام میرساند
‏بخش خدمات :‏ این بخش کلیه کارهای خدماتی واحد از قبیل انتظامات , نگهداری فضای سبز , ترابری افراد/اشیاء , نظارت محوطه و ساختمانها را زیر نظر مدیر اداری به انجام می رساند.
‏در هر اداره و سازمان انجام امور و ارائه خدمات عمومی ضروری است زیرا بدون فعالیت این بخش فعالیت سایر بخش ها غیر ممکن خواهد بود
‏اهم ‏وظایف و اختیارات
‏1- تهیه و تدوین بودجه سالیانه و پیشنهاد آن به رئیس واحد
‏2
‏2- اظهار نظر در مورد سازمان و تشکیلات واحد و بر آورد نیروی انسانی مورد نیاز واحد
‏3- اجرای عملیات مالی واحد و مراقبت در رعایت مقررات مالی
‏4- تهیه و اجرای طرحهای رفاهی کارکنان با توجه به امکانات واحد
‏5- تهیه و تدارک نیازمندیهای واحد برابر ضوابط مربوط
‏6- نظارت دقیق بر کمیسیون معاملات واحد
‏7- انجام کلیه امور‏ ‏حقوقی واحد و استفاده از نظرات متخصصین و دفتر حقوقی سازمان مرکزی‏ ‏ در مواقع لزوم
‏8- همکاری با رئیس واحد برای اجرای هر چه بهتر وظائف مربوط به بخشهای ستاد واحد
‏مدیریت‏ و موفقیت
‏با‏ نگاه‏ی‏ گذرا به گردونه عالم هست‏ی‏،‏ این مسئله روشن می‌گردد که ساختمان وجود هر انسان‏ی‏،‏ دارا‏ی‏ یک نظام تشکیلات‏ی‏ فوق العاده ظریف و پیچیده است. اداره این نظام تشکیلات‏ی‏،‏ با مدیریت صحیح، توانا، بصیر و ب‏ی‏ نهایت آگاه میسر است. انسان نیز به عنوان یک موجود اجتماع‏ی‏ ‏که‏ ناگزیر است تمام نیازها‏ی‏ خود را در پناه زندگ‏ی‏ جمع‏ی‏ تأمین نماید، ناگزیر است در زندگ‏ی‏ جمع‏ی‏ خود برا‏ی‏ جلوگیر‏ی‏ از هرج و مرج و هدر رفتن نیروها و استعداد بالقوه و تبدیل آن به فعالیت، دارا‏ی‏ یک تشکیلات و سازمانده‏ی‏ و مدیریت منظم باشد.
‏از‏ طرف دیگر، این مسئله نیز حائز اهمیت است که به موازات رشد و تحول و پیشرفت جوامع در زوایا‏ی‏ گوناگون، به‌ویژه در مباحث صنعت‏ی‏ و انفور ماتیک، امروزه هر کس‏ی‏ در زندگ‏ی‏ فرد‏ی‏ و اجتماع‏ی‏ خود به نحو‏ی‏ با مسئله مدیریت در سطوح بالا یا پایین درگیر است، و در نتیجه، مدیریت ‏علم‏ی‏ است که تار و پود زندگ‏ی‏ ما را دربرمی‌گیرد.
‏حضرت‏ امیر المؤمنین علی(ع) در باره اهمیت نقش مدیر در تشکیلات و حرکت به سمت موفقیت می‌فرمایند:
‏«‏اَنَّ‏ مَحَلّ‏ی‏ مِنها مَحَلُّ القُطب منَ الرَحلَی»، و از آن فهمیده می‌شود که مدیر مانند گرانیگاه وسط آسیاب عمل م‏ی‏ کند. باز می‌فرمایند: «موقعیت مدیر و رهبر، همانند نقش نخ تسبیح است که دانه‌ها را به هم پیوند می‌دهد، و وقت

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پاورپوینت حقوق و تکالیف کارمندان در قانون مدیریت

پاورپوینت-حقوق-و-تکالیف-کارمندان-در-قانون-مدیریت
پاورپوینت حقوق و تکالیف کارمندان در قانون مدیریت
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .zip
تعداد صفحات: 33
حجم فایل: 806 کیلوبایت
قیمت: 18000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 33 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

1
حقوق و تکالیف کارمندان در قانون مدیریت خدمات کشوری
مقدمه
حق :
حق در لغت در معانی متعددی، از جمله: ملک، مال، سلطنت، بهره و نصیب، امتیاز و ثبوت آمده است. در عرصه‌های فقهی، حقوقی و سیاسی، به معنای «امتیاز»، «سلطنت» و «اختصاص» است. همچنین مطابق با واقع که مقابل آن باطل است .
حق آن است که به ذی­حق نوعی اقتدار و آزادی عمل اعطا می‌کند.
حق، امتیاز و نفع متعلِّق به اشخاص است که موجب می‌شود وی توان تصرف در موضوع حق را پیدا کرده و دیگران را از تجاوز به آن منع کند.
حق به معنی امتیاز، و جمع آن حقوق است. امتیاز عبارت است از: تبلور عنصر یا عناصری از توانایی بهره گیری فرد یا جمعیتی از آن چیزی که سزاوار آن است.
حقوق عبارت است از: مجموعه قواعد و مقررّاتى که بر روابط افراد یک جامعه در زمان معیّن به کاربرده مى شود. به دیگر سخن، حقوق مجموعه اى از بایدها و نبایدهایى است که اعضاى یک جامعه ملزم به رعایت آن هستند و دولت ضمانت اجراى آن را به عهده دارد
3

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود ارزان پاورپوینت راهبرد و مدیریت منابع انسانی

پاورپوینت-راهبرد-و-مدیریت-منابع-انسانی
پاورپوینت راهبرد و مدیریت منابع انسانی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 36
حجم فایل: 608 کیلوبایت
قیمت: 20000 تومان

تعداد اسلاید : 36 فرمت : pptx



مقدمه :
دلیل اینکه فقط معدودی از سازمانها دست به تدوین راهبردهای منابع انسانی زده اند ، چیست ؟ چرا شرکتهایی که در تدوین راهبردهای خود در سطوح بنگاه ، واحد کسب و کار و وظیفه سرمشق و پیشتاز بوده اند ، در تدوین راهبردهای مدیریت بر کارکنان خود اینگونه کند عمل می کنند ؟‌

این گونه نیست که منایع انسانی به خاطر بیش از حد غیر راهبردی بودن سزاوار داشتن هیچ راهبردی نباشد بلکه بر عکس ، تمام شواهد حاکی از آن است که مدیران ارشد هر روز بیش از روز قبل بر اهمیت مسایل انسانی به عنوان مهمترین مسأله رویاروی سازمانها واقف می شوند .
تغییر اصطلاح “ پرسنل “‌به “ منابع انسانی “ بیانگر این مسأله است . نکته اصلی این تناقص آن است که نظام تفکر مدیریت منابع انسانی بر این محور استوار است که مسئولیت انتخاب ، ایجاد انگیزه و بهسازی کارکنان بر عهده مدیران واحدها است و واحد اداری صرفاً مسئولیت ارائه مشاوره تخصصی و خدمات را عهده دار است و در دیگر تصمیمات نقشی ایفا نمی کند .

فهرست :

مقدمه

بستر مدیریت منابع انسانی

محیط خارجی

محیط داخلی

مدیریت منابع انسانی

موضوعات مهم زیربنایی

تلفیق راهبردی

یک رویکرد منسجم

مدیریت تحول

انعطاف‌پذیری

ارزشها

الزام و تعهد

راهبرد کسب و کار و ماهیت آن

عناصر اصلی راهبرد منابع انسانی

تدوین راهبرد منابع انسانی

سازماندهی و مدیریت تدوین راهبرد منابع انسانی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.