لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 22 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بسم الله الرحمن الرحیم
مدیریت ارجاع نمونه های بالینی
درآزمایشگاههای پزشکی
در صورت وجود ارتباط بین آزمایشگاههای ارجاع با ارجاع دهنده با تدوین قرارداد، این ارتباط شفاف می گردد .
نکات مهم در خصوص نحوه تدوین قرارداد ارتباط با آزمایشگاههای ارجاع یا ارجاع دهنده
دو طرف قرارداد عبارت از آزمایشگاه ارسال کننده و ارجاع هستند که باید به طور دقیق همراه با آدرس مشخص گردند.
نحوه کسب اطمینان از نتایج در آزمایشگاه ارجاع و نحوه دسترسی آزمایشگاه ارجاع دهنده به این مدارک مکتوب گردد.
نحوه و شرایط انتقال نمونه ها و مسئول یا مسئولین آن در تمام مسیر انتقال مشخص باشد و در قرارداد مسئولیت مفقود شدن نمونه یا از بین رفتن آن به طور آشکار قید گردد.
ادامه از قبل
معیارهای رد نمونه از طرف آزمایشگاه ارجاع مشخص گردد.
زمان مورد انتظار برای آماده شدن برای نتایج به طور جداگانه برای تمام آزمایش های درخواستی و با توجه به زمان چرخه کاری تعیین گردد.
شرایط نگهداری نمونه ها پس از ارسال و پس از انجام آزمایش و مسئولیت هر یک از آزمایشگاهها در این مورد به طور مشخص ذکر گردد.
شرایط ارسال پاسخ و مدت زمان بایگانی گزارش های دریافت شده از آزمایشگاه ارجاع مشخص گردد.
نحوه ثبت مشخصات بیماران، نمونه های ارسالی و نوع آزمایش های درخواستی مشخص گردد.
شرایط مورد توافق مالی با ذکر جزئیات نیز باید در این قرارداد درج گردد.
نحوه رفع مشکلات، حل اختلافات و زمان بازنگری قرارداد
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 31 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
مداخله و مدیریت بحران
مقدمه :
ایران جزء 10 کشور اصلی بلاخیز دنیا است .
160 هزار نفر طی یک قرن از بلایای طبیعی فوت کرده اند .
این رقم بدون محاسبه سوانح و حوادث غیرمترقبه است .
براساس 5 پژوهش موازی در سال 76-77 که از طریق کمیته تخصصی بهداشتی کاهش اثرات بلایای طبیعی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در دو زلزله بیرجند و اردبیل ، مشخص گردید که یک سال پس از زلزله بالغین به 3 برابر و کودکان 2 برابر بیشتراز جمعیت آسیب ندیده از اختلالات روانی رنج می برند .
با توجه به این مسائل به نظر می رسد که نیاز به مداخلات اجتماعی در بلایای طبیعی یک امر ضروری است . تا از طریق آن بتوان به اهداف ذیل دست یافت :
کاهش شیوع و پیشگیری از پیشرفت و تشدید عوارض روانی در حوادث غیرمترقبه
افزایش توان انطباق و آماه سازی بازماندگان
تقویت مهارتهای اجتماعی بازماندگان و کمک به جامعه برای سازماندهی مجدد ، خوادیاری ، بازسازی
مراحل مداخلات روانی اجتماعی :
مرحله اول ( قبل از حادثه ) : تشکیل کمیته های اجرایی در سطح کشور ، آموزش عمومی ، تخصصی با رویکرد tot
مرحله دوم ( بلافاصله بعد از حادثه ) : مداخله در بحران ، بازگویی روانشناختی ، جلسات گروهی با داغ دیدگان
مرحله سوم ( از هفته دوم تا شش ماه بعد ) : تشکیل تیم مداخلات روانی اجتماعی ، غربالگری گروههای آسیب دیده روانی به منظور بازسازی روابط اجتماعی
مرحله چهارم ( از ماه ششم به بعد ) : ادامه برنامه بهداشت روانی ، مددکاری و بیمار یابی
به نظر می رسد بیشتر اقدامات در مرحله دوم و برخی اقدامات مرحله سوم در سطح اقدامات پیشگیرانه ثانویه می باشد که در سازگاری و کنارآمدن افراد آسیب دیده کمک می کند .
ویژگی های روانشناختی افراد آسیب دیده :
علائمی که در پی مواجه با بلایای طبیعی تصادف و آتش سوزی در سه حوزه دیده می شوند :
1- افکار مزاحم
2- اجتناب
3- برانگیختگی
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 87 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بنام خدا
سیستم مدیریت سبد پروژه ها
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 42 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بنام خدا
مدیریت زخم های فشاری
مهمترین اقدام در مدیریت زخم فشاری رفع فشار از ناحیه (مثل عضو گچ گرفته و...)تغییر پوزیشن (باید یک فرهنگ در پرستاری شود ) استفاده از وسایل رفع فشار در تخت مانند:تشک مواجاصلاح وضع تغذیه(مشاوره)برداشتن بافت مرده درمان جراحی درمان دارویی پانسمان مناسب
پانسمان ماده ای است که مستقیما در تماس با سطح زخم قرار میگیرد.یک پانسمان باید به نحوی طراحی گردد که برای زخمها و مراحل مختلف درمان زخم مناسب باشد.برای پانسمان ایده آل ویژگیهایی ذکر شده که به بعضی از آنها اشاره می شود.
انوع پانسمان
پانسمان سنتی (از زمان های قدیم)
پانسمان های مدرن شامل:
پانسمان های شفاف
هیدروژل ها
هیدرو کلوئیدها
رادیکال های آزاد فلزات
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 69 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بنام خدا
دوره مدیریت کسب و کار
چهار عصر عمده در تاریخ جهان:
عصر شکار (تا حدود سال 900 میلادی)
عصر کشاورزی (تا حدود سال 1750 میلادی)
عصر صنعتی (تا حدود سال 1950 میلادی)
عصر اطلاعات (از 1950 میلادی به بعد)
دگرگونیهای اساسی در عصراطلاعات
دنیای مدرن امروز در حال تجربه دگرگونیهای اساسی از جامعه صنعتی به جامعه اطلاعاتی و دانایی محور، از اقتصاد تولید محور به اقتصاد دانائی محور و از سازمانهای سنتی به سازمانهای یادگیرنده و دانایی محور می باشد که این گذار بااستفاده از قابلیتهای فناوری و مخصوصاً فناوری اطلاعات صورت می پذیرد
عامل سنتی جدید .
چرخه حیات چرخه های حیات طولانی چرخه های حیات کوتاه
نوآوری نوآوری به تعداد محدود نوآوری پیوسته و مستمر
رقابت رقابت مورد انتظار رقایت شدیدتر است
رقبا دشمن هستند همکاری با رقبا
همکاری با رقبا مجاز نیست
بازار بازار مورد انتظار بازار نامعلوم
بازار محلی بازار جهانی
کیفیت مطلوب است اجباری و ضروری است
تولید انبوه طبق سفارش
سازمان بزرگ و بوروکراتیک کوچک و پویا
روندهای درحال تغییر در صنعت